Lite smått babblande om idag.

Okay, tillbaka till verkligheten folk!



Så idag har varit lite knasigt, skulle vakna klockan 9, men vaknade klockan 11 istället.... fää.
Har egentligen ledig idag i gymnasiet, men eftersom jag jobbar på världens mest episka projektarbete och vill att den ska vara så JÄVLA bra som möjligt, så tar jag all tid jag har för att finslipa på mitt mästerverk.
Sen kom man hem lite och åkte till McDonalds för att käka, då den Star Wars-beroende tjej jag är, låg märke till att det fanns Happy Meal-grejer från the Clone Wars. Desperat försökte jag köpa, men dom hade bara några fucking Disney Prinsess-skit där... missledande reklam för the lose.

Nåja, stack sen till bibblan med brorsan, och fick (äääääntligen) tag på serieromanen Watchmen och några soundtracks (inkluderat naturligtvist Star Wars). Har påbörjat lite av läsningen, men övergick hit för mina vanliga nätsysslor, som inkluderar DesiringHayden.net-forumet, MovieZine och LiveJournal.  

Ska dra mig om en stund för att rita ett efterlängtat scen i min serieroman... teh sexscen, hoohah!
Sen läsa lite Tittarmannen och sova... OCH VAKNA KLOCKAN 7, INNAN DRAMALÄRAREN DÖDAR MIG MED EN SHAKESPEARE-BOK!!!!

Adjö på er, och må Kraften vara med er!


Kommentarer
Postat av: Lina

hahahaahha jobbagit att misslyckas med att köpa happy meal...



Förresten, om du har lediga onsdagar, går du på donner då??



Ha det bra!

2008-11-06 @ 20:51:54
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/
Postat av: Darth KathyGrint

JAG VET. Trots att jag insisterade att det var till min brorson.... Att jag har en brorson? MY ASS.



Donner? Känner inte till stället? Ja, SÅ social är jag... pfft!

2008-11-06 @ 23:21:52
URL: http://darthkathygrintslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0