Who watches the Watchmen... or Kathy?


Nämen tjena bruden? Har du sett hur en RIKTIG ljussabel ser ut?

-----

Happ! Så har man läst Watchmen hela natten... OCH SÅ ORKAR MAN INTE GÅ TILL GYMNASIET IDAG (Trots att man har två favoritlektioner idag med mai fränd) utan låg och frös i Novembermorgonen.

Boken var bra och man fick tänka mycket... ,men jag tror att jag har fått nog av Doctor Manhattans blåa kuk. Eller allt med Ozymandias.

Så hela dagen gick på att lata mig i sängen och kolla på extramaterialdiscen av Star Wars II och III... Füü fan vad jag saknar den tiden man bara satt på nätet och kollade efter nyheter. *snyft* Därav dagens bild.

Nää, imorgon ska jag masa mig till skolan för att jobba på mitt episka projekt, Sålänge jag slipper skolkassörskan... JAG HAR FORTFARANDE INTE BETALAT DE 300 RIKSDALER JAG ÄR SKYLDIG HENNE, EEEEEEEEEEK!!!

Nu ska man kolla upp Ticnet för pris på Oasis-giget i Göteborg, som man ska förhoppningsvis gå på. El Dude pröjsar, så mwahahaha.... kan man nog försöka övertala att pröjsa för kassörskan också? Orka gå med bakvägen hela tiden x)

Nu för att avsluta inlägget... En av världshistoriens roligaste Star Wars-klipp... med unge Darth Vader själv som... Darth Vader?

http://www.youtube.com/watch?v=ZC9jnqWoR44

Seriöst, kolla... humor ffs.

Och nuuuuuuu så publicerar jag!

Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0